اخبار سال 1397

با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، تشکل های صنعتی، تجاری و اقتصادی استان در محل دبیرخانه همایش برندینگ برگزار شد.

اشتراک گذاری

اولین نشست هماهنگی و هم اندیشی پیرامون برگزاری هر چه شایسته تر ششمین همایش برندینگ با رویکرد حمایت از برندهای ملی همزمان با ششمین دوره مراسم انتخاب برند برتر استان با حضور نمایندگان استانداری، سازمان صمت، اتاق بازرگانی و دیگر تشکل های بخش خصوصی استان برگزار شد.

💢 همایش برندینگ، نماد استان خراسان رضوی
دکتر مهدی تقوایی رییس گروه هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ضمن اشاره به برگزاری موفق 5 دوره همایش برندینگ در استان به همت انجمن مدیران صنایع خراسان، بر حمایت از این رویداد در استان تاکید و عنوان کرد: همایش برندینگ دیگر به دوران بلوغ خود رسیده است و این رویداد می تواند به عنوان نماد استان خراسان به شمار آید؛ وی همچنین با بیان این مطلب که استانداری از نظر کمی و کیفی خود را درگیر این موضوع می داند گفت: استان خراسان رضوی با توجه به پتانسیل های بسیاری که دارد می تواند به عنوان استان پایلوت در این زمینه انتخاب و این مهم باید به عنوان یک مطالبه از وزارتخانه مربوطه پیگیری شود.

💢 سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی حامی همایش برندینگ

نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت ضمن قدردانی از اقدمات مثبت انجمن مدیران صنایع خراسان در برگزاری 5 دوره همایش برندینگ، از رویکرد حمایتی سازمان صمت استان در ملی کردن این همایش استانی خبر داد و گفت: در حوزه برند نباید موازی کاری در کشور صورت گیرد و امیدواریم با سابقه 5 ساله برگزاری همایش برندینگ در استان، این مهم به صورت یک رویداد ملی در استان ثبت شود.

💢 "شناسایی صاحبان برند" و "آموزش"، دو محور مهم در همایش برندینگ

محمد حسین کامرانفر، رییس امور تشکل های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، برگزاری همایش برندینگ و انتخاب برند برتر استان را از مهمترین اقدامات انجمن مدیران صنایع خراسان عنوان کرد و گفت: انجمن در موضوع برند مطالعات کاملی را انجام و برای آن وقت گذاشته است، قدم به قدم و درست پیش رفته است و همه ما باید دست در دست هم برای ملی کردن این رویداد تلاش کنیم و استان خراسان رضوی را به عنوان استان نمونه در این امر معرفی نماییم.