• ثبت نام
  • حامیان همایش
  • انجمن مدیران صنایع خراسان
  • صفحه اصلی
  • درباره همایش
    • همایش برندینگ
  • اخبار همایش
    • همایش سال 1400
    • همایش سال 99
    • همایش سال 98
    • همایش سال 97
    • همایش سال 96
    • همایش سال 95
    • همایش سال 94
    • همایش سال 93
    • همایش سال 92
  • گالری
    • همایش سال 1400
    • همایش سال 99
    • همایش سال 98
    • همایش سال 97
    • همایش سال 96
    • همایش سال 95
    • همایش سال 94
    • همایش سال 93
    • همایش سال 92
  • دوره های آموزشی
  • ارتباط با ما
    • تماس با ما

معرفی همایش

در دهه‌های گذشته بسیاری از شرکتهای معروف و صاحب "برند" ، هنگام رکود اقتصادی، هزینه های تبلیغاتی خود را کاهش می‌دادند، در سال 2009 بر خلاف انتظار، هزینه‌های معرفی "برند"ها افزایش یافت و این امر موجب گردید نه تنها حجم فروش شرکتها تحت تأثیر رکود مالی قرار نگیرد بلکه میزان فروش تا حد قابل توجهی نیز افزایش یافت . به عبارت دیگر تبدیل شدن یک کالا به کالای "برند" ، وفاداری مصرف‌کننده را به دنبال دارد و مصرف‌کنندگان حتی در سخت‌ترین شرایط اقتصادی به "مارک"‌ها یا "برند"های مورد علاقه خود وفادار باقی می‌مانند.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، واحدهای تولیدی و صادراتی کشور ما نیز می بایست "برند"سازی و اهمیت آن را بیش از پیش مورد توجه و عنایت قرار دهند، زیرا موفقیت در "برند"سازی ضمن توسعه بازارهای صادراتی، بر اعتبار بین‌المللی کشورها نیز می‌افزاید و در آینده موجب خواهد شد که درآمد حاصل از واگذاری "برند" به شرکتهای علاقه‌مند در خارج، بر درآمد ناشی از صدور مستقیم کالا پیشی گیرد.



  • پرسشنامه

گزارش تصویری سال 1400

آخرین اخبار

  • 1400/10/11

    تعهد به جامعه، اصل مهم برندسازی

    محمدعلی چمنیان، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بازار پول اتاق مشهد نیز در این همایش گفت: ما برند و برندسازی را با استفاده از روش های کلاسیک آغاز نکردیم. در برندسازی آنچه در ابتدا شکل می گیرد، وضعیت درونی سازمان است. اینکه ش...

  • 1400/10/11

    برندسازی تنها در حوزه تولید نیست؛ بلکه در حوزه خدمات نیز برندسازی خوبی صورت گرفته است.

    محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد ضمن قدردانی از حضور مدیران در نهمین مراسم معرفی و تجلیل از نشان های تجاری برتر استان خراسان رضوی گفت: با توجه به برگزاری نشست‌های حوزه برندینگ در چند سال اخیر، در ۹ دوره برگزاری قبلی ای...

  • 1400/10/11

    صداقت و مشتری مداری پایه برندسازی

    جواد خزاعی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در بخش دیگری از این همایش پشت تریبون قرار گرفت و عنوان کرد: پایه برندینگ در صداقت، مشتری مداری و تبلیغات است. برای توسعه برندینگ باید اطلاعات موجود در این حوزه را با یکدی...

  • 1400/10/11

    حذف قاچاق با توسعه برندسازی و تو سعه کیفی

    محمدحسین روشنک، رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی مشهد نیز به عنوان یکی از سخنرانان این همایش پشت تریبون قرار گرفت و با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع برند و برندسازی گفت: تنها راه حذف قاچاق، توسعه تولیدات باکیفیت و رقابتی و ...

آرشیو اخبار

حامیان همایش

نشانی دبیرخانه همایش: مشهد، بلوار شهید منتظری ( بلوار تلویزیون )
نبش منتظری ۷ ، مجتمع ساپکو و سازندگان ، طبقه ۲
شماره تماس : 14 - 38444211 - 051
شماره نمابر : 38444217 - 051
سامانه پیامکی : 30008800331000



Copyright © 2017 كليه حقوق متعلق به انجمن مدیران صنایع خراسان(دبیرخانه دائمی برند ) مي باشد طراحی و پیاده سازی گروه نرم افزاری دوگان