اخبار سال 1392

انتشار خبر نخستین همایش "برندینگ و تولید بدون کارخانه" در مشهد برگزار می‌شود در خبرگزاری ایسنا

اشتراک گذاری

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: نخستین همایش "برندینگ و تولید بدون کارخانه" به همت انجمن مدیران صنایع و اتاق بازرگانی, صنایع, معادن و کشاورزی استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خراسان، اميرمهدی مرادی اظهار کرد: این همایش به منظور فرهنگ‌سازی در مدیران و تقویت جایگاه و اهمیت تشکل‌های بخش خصوصی، روزهای 30 و 31 مرداد ماه در محل هتل پردیسان مشهد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش، اساتید حوزه برند و تولید بدون کارخانه، مباحث استراتژی‌های برندسازی, تولید بدون کارخانه بر پایه برند و مباحث حقوقی برندینگ را برای علاقه‌مندان ارائه می‌کنند.

مرادی ادامه داد: همچنین برای تشویق صاحبان برند, دبیرخانه علمی همایش بر پایه استاندارد ISO 10668 نسبت به تنظیم پرسشنامه و ارزیابی برندهای مطرح خراسان رضوی اقدام کرده است که در پایان این همایش با حضور مقامات استانی از این برندها، تقدیر خواهد شد.

وی به تشکل‌های حامی این همایش اشاره و عنوان کرد: اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی، اتحادیه صادرکنندگان زعفران خراسان رضوی، اتحادیه صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی، اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان نساجی و پوشاک خراسان رضوی و اتحادیه حق‌العملکاران گمرکی خراسان رضوی از این همایش حمایت کرده‌اند.

مرادی افزود: اتحایه واردکنندگان مواد اولیه و کالاهای سرمایه‌های خراسان رضوی، سندیکای آسانسور و پله برقی خراسان رضوی‌ انجمن پسته ایران – شعبه خراسان، انجمن انبوه سازان خراسان رضوی و شورای ملی زعفران ایران از دیگر حامیان این همایش هستند.

دبیر انجمن مدیران صنایع استان تصریح کرد: با توجه به جایگاه تشکل‌ها و تعهد اخلاقی که نسبت به گزینش برندها وجود دارد، از هیچکدام از برندهای برتر، مبلغی دریافت نخواهد شد و هزینه‌های همایش تماماً از محل ثبت نام دوره آموزشی و اسپانسرها تامین شده است تا همایش به عنوان الگویی منحصر به فرد در نوع خود، هر سال توسط مجموعه تشکل‌های اقتصادی خراسان رضوی برگزار شود و در سال‌های آینده بتوانیم از سایر تشکل‌های علاقه‌مند نیز در جمع برگزارکنندگان همایش بهره‌مند شویم.

وی تصریح کرد: امیدواریم در سایه توجه و حمایت مسوولان, ارزش‌گذاری برند در دستور کار قرار گیرد و از برند به عنوان یک شناسه ارزشی در ارزیابی مالی واحدها و ارزش‌گذاری آن‌ها در آینده‌یی نه چندان دور بهره‌گیری شود.

مرادی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به وب سایت همایش به آدرس www.ngoconference.com مراجعه کنند.

لینک خبر در خبرگزاری ایسنا