اخبار سال 1400

صداقت و مشتری مداری پایه برندسازی

اشتراک گذاری

جواد خزاعی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در بخش دیگری از این همایش پشت تریبون قرار گرفت و عنوان کرد: پایه برندینگ در صداقت، مشتری مداری و تبلیغات است. برای توسعه برندینگ باید اطلاعات موجود در این حوزه را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم.

وی افزود: در همین فضایی که همه گاها به آن ایراد می گیریم و رشد کردن و کار کردن در آن را سخت می‌دانیم، برندهایی داریم که نشان می دهند با وجود همه دشواری ها کار کردن در این وضعیت امکان پذیر است؛ مشروط بر اینکه اطلاعات و تجربیات خود در حوزه برند را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم تا در نهایت مفنعت ناشی از آن نصیب همه شود. د

سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی در ادامه از صدور گواهی تولید بدون کارخانه این سازمان خبر داد و گفت: صدور این گواهی فرصت مناسبی برای تکمیل ظرفیت های خالی واحدهای تولیدی خواهد بود.

 

جواد خزاعی در این باره تصریح کرد: بازرگانان، شرکت های صادرات محور و مجموعه های توانمند اقتصادی داخلی و خارجی در قالب شخصیت حقوقی می توانند نسبت‌ به‌ اخذ گواهی "تولید بدون کارخانه" از سازمان صمت استان اقدام نمایند.

جواد خزایی با اشاره به فرایند اخذ این گواهی گفت: اشخاص حقوقی که نسبت به طراحی محصول، بازاریابی وعرضه محصولات با نشان تجاری (برند) خاصی اقدام می‌نمایند می توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی "بهین یاب" نسبت به طی نمودن فرایند دریافت گواهی مذکور اقدام کنند.

جوادخزاعی درخاتمه مدت زمان گواهی "تولید بدون کارخانه" را یکسال عنوان داشته و تمدید آن را منوط به رعایت مقررات و ارائه مدارک منطبق با دستورالعمل ابلاغی وزارت صمت اعلام کرد.