اخبار سال 1401

رشد و شکوفایی تولیدات داخلی در گرو برندینگ

اشتراک گذاری

رییس انجمن مدیران صنایع خراسان نیز در این نشست به تولیدکنندگان تاکید کرد: باید به عنوان تولیدکننده یا متولی تولید بدون کارخانه به جاذبه برند و برندینگ و نقش آن در گسترش فروش و تداوم و ماندگاری اعتماد داشته باشیم در غیر این صورت نخواهیم توانست برندهای قوی بسازیم.

رضا حمیدی افزود: در صورتی که بتوان برند کالاها را ثبت کنیم، خواهیم توانست به رشد و شکوفایی تولیدات دست یابیم، برندینگ برای تولیدکنندگان سرمایه گذاری به حساب می آیند نه هزینه، ضروری است که محصولات برتر و کیفی، برند شوند و صرفا تبلیغات ملاک معرفی یک برند نباشد.

وی بیان کرد: توجه به برندینگ در ایران موجب کاهش واردات کالاهای خارجی می شود، برندهای ملی ایران برای رقابت با برندهای غول جهانی نیاز به حمایت دولتمردان و توجه خاص مردم دارند، در این راستا نظارت مسوولان مربوطه در رعایت اخلاق در برندینگ و مقابله با کالای قاچاق و عرضه کالاهای فاقد استاندارد، موجب رشد تولیدات ملی می شود.