-
نام تجاری چیزی است که شما باید برای طراحی آن از روز اول تمرکز کنید این کار بسیار آسان و مقرون به صرفه است هرچند این کار شاید در نگاه اول دشوار ب
-
وفاداری مشتری کلید موفقیت یک برند است، که باعث تکرار فروش محصولات و نشان دهنده احترام بالای مشتریان برای برند است. علاوه بر این، اگر مصرف کننده ا
-
یکی از سوالاتی که اغلب در ذهن بسیاری از صاحبان کسب و کار وجود دارد این است که برندهای موفق چگونه به این نقطه رسیدند و رمز موفقیت آنها چه بوده است
-
من چطور میتوانم یک برند بزرگ شوم؟ چگونه میتوانم این نام تجاری را پایدار نگه دارم؟ و چه چیزی موجب ارزش دهی به نام تجاری من میشود؟ داستان و نیت من
-
فرقی نمی کند که درصدد ایجاد یک برند جدید هستید یا در فکر تغییر آن. مهم این است که در هر دو صورت باید تصمیم گیری درستی در انتخاب رنگ برند خود داشت
-
واژگان “بازاریابی” و “تبلیغات” اغلب به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند یا اینکه تفاوت موجود بین آنها حداقل می باشد.
-
یکی از چالش برانگیزترین مسائل در پروژه ی ایجاد یک برند جدید، تضمین و اطمینان از طراحی برند و ثبات و ماندگاری آن در همه ی شرایط و از نقطه نظرهای م
-
معمولا مصرف کنندگان نسبت به کسب و کار های کوچک احساس بی اعتمادی می کنند و گمان می کنند که شرکت های کوچک نمی توانند مانند تجارت های بزرگ و شناخته
-
//
// ");}})();
// ]]
برند یعنی یک تعهد و پیمان و برندسازی یعنی تعهد و پیمانی که به مشتریان خود ارائه می کنید. پروژه ی برندسازی فعالیتی بسیار
-
یک برند خوب با نامی به یاد ماندنی می تواند به سادگی شما را در میان سایر رقبا متمایز کند و وفاداری مصرف کنندگان را نسبت به برند شما تقویت کند. اما